ING podpowiada firmom „jak mieć więcej klientów”

W nowym spocie reklamowym ING zachęca firmy do skorzystania z rozwiązań, dzięki którym mogą mieć więcej klientów. Oczekiwania klientów mogą przetestować z narzędziem Testuj Pomysł a płatności realizować poprzez imoje.

Przyszli przedsiębiorcy, to często urodzeni optymiści. Chcą zaryzykować i wierzą, że im się uda. Jednak ich determinacji i wierze często towarzyszy obawa, czy będą klienci chętni kupić ich produkty. W nowej kampanii podpowiadamy firmom co zrobić, aby mieć więcej klientów od początku. Pokazujemy rozwiązania, dzięki którym mogą lepiej wpisać się w ich potrzeby i dowiedzieć się czego oczekują. Od lat rozwijamy produkty i usługi dla firm, wychodząc poza standardową ofertę bankową. Szukamy rozwiązań, dzięki którym firmy będą mogły szybciej się rozwijać powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W nowym spocie reklamowym ING, przedsiębiorcy opowiadają co robią, żeby mieć klientów. Ich wypowiedzi puentuje Marek Kondrat, że „firma bez klientów to żaden biznes”. Aby mieć ich więcej zachęca do skorzystania z nowych narzędzi: Testuj Pomysł oraz imoje.

Testuj Pomysł – to wyjątkowe narzędzie, które daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Testuj Pomysł jest profesjonalnym badaniem rynkowym, na wybranej próbie respondentów, dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Duże firmy mają zespoły badawcze, małe często polegają na optymistycznej ocenie swoich pomysłów przez znajomych i rodzinę. Testuj pomysł zapewnia obiektywną ocenę niezaangażowanych osób. I to za 0 złotych.

Użytkownik wchodzi na stronę i przedstawia swoją firmę w formie krótkiego opisu lub filmu. Wybiera do jakiej grupy demograficznej ma być skierowane badanie (płeć, wiek, lokalizacja). Następnie tworzy od 3 do 5 pytań, które mają pomóc mu ukierunkować jego biznes oraz 3 do 5 alternatywnych odpowiedzi. Ankieta wysyłana jest do 120 respondentów. Maksymalnie do 7 dni użytkownik otrzymuje na maila wyniki badania. Do tej pory w narzędziu przetestowanych zostało już 1000 pomysłów na biznes.

imoje to pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych oferowane przez bank. Dzięki imoje klienci mogą szybko i wygodnie zrealizować płatność za zakupy online.

imoje oferuje wszystkie najpopularniejsze metody płatności: BLIK, karty płatnicze, przelewy natychmiastowe oraz nowość na polskim rynku – opcję „kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci sklepu mogą zapłacić nawet 21 dni po zakupie bez rejestracji i wypełniania dokumentów. Co ważne, sklep internetowy otrzymuje od razu pełną kwotę zakupu. Korzystając z opcji „zapłać później” klienci kończą zakupy jednym kliknięciem, co jest szczególnie wygodnym rozwiązaniem na smartfonach.

Kampania „Jak mieć więcej klientów” kontynuuje ideę wspierania firm przez ING w rozwoju ich biznesu. W sierpniu br. bank promował w kampanii radiowej „Przychodzi firma do klienta” terminal płatniczy, w ofercie specjalnej 14 miesięcy za 0 zł. Oferta obejmuje:

  • 0 zł za terminal przez 12 miesięcy w ramach Programu Polska Bezgotówkowa + 2 miesiące od ING,
  • 0 zł prowizji od transakcji kartami Visa i Mastercard – do 100 tys. zł obrotu przez 12 miesięcy + do 20 tys. w 13 i 14 miesiącu od ING,
  • 0 zł za transakcje BLIKIEM przez 14 miesięcy.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Jak mieć więcej klientów”
  • Start kampanii: 23 września 2018 roku
  • Narzędzia: TV i Internet
  • Spot:

https://www.youtube.com/watch?v=WG1qyRnVltk

https://www.youtube.com/watch?v=o2AdoE0rXuw

  • Agencja: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Więcej na: https://www.ingbank.pl/lp/wiecej-klientow-w-firmie

ING podpowiada firmom „jak mieć więcej klientów”
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here